sobota, 19 lutego 2011

Warsztaty

Wczorajszego popołudnia uczestniczyłam w warsztatach z filcowania. W zaciszu Kawiarni Sweet Surrender (http://sweetsurrender.pl/gdanskhome.php) w towarzystwie bardzo sympatycznym Klara zdradziła nam odrobinę tajemnicy z filcowania. Tematem wczorajszego spotkania były kwiaty. Oczywiście ja pełna zapału pędziłam do tego Gdańska coby się nie spóźnić i oczywiście się spóźniłam :) ale wyrobiłam się w kwadransie studenckim, to tak na pocieszenie :-D

Po wyborze kolorów (oczywiście turkusy wzięły górę :) ) przystąpiłyśmy do pracy, oto mała fotorelacja z mojej ciężkiej drogi do Kwiatka :)


Zaczęło się od "dywaniku" ...


filcujemy intensywnie płatki...



efekt prawie końcowy profilowanie, kwiatek mokry troszkę


efekt końcowy po wysuszeniu :)



Kolejne wyzwanie z którym chciałabym się zmierzyć to szal, torebka, może kapelusz... zobaczymy co Klara zorganizuje :)
Podziękowania dla Simony właścicielki Kawiarni za pyszną kawkę i gofra :)

2 komentarze:

  1. Boski jest ten kwiatuszek :) Chinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto, dziękuję za miłe słowa i Twój udział w zajęciach oraz wszystko co wniosłas, entuzjazm, otwatrośc i foto relację oczywiście:)
    Kwiatek śliczny, cieszę się, choć wysoko postawiłyście poprzeczkę, trzeba przyznać, że wyszłyśmy z tego zwycięsko!

    OdpowiedzUsuń